Piotr:

> Sprawa jasna ze to co napisal Krzysiek jest sluszne przy pewnych
> zalozeniach. Ale nie zmienia to faktu ze mial racje.

Piotrze,

Pewnie, ze wszystko przy jakichs tam zalozeniach
jest sluszne. Ja temu nie zaprzeczam. Poddaje jednak
w watpliwosc standardowosc proponowanej przez
pana Borowiaka metody.

Poza tym seks, to nie tylko sprawa malzenstwa,
ale wyzej pojetej kultury i warunkow
ekonomiczno-spolecznych roznych  grup i
roznych ludzi, niekoniecznie wezlami i
przyrzeczeniami zwiazanych. Dlatego wlasnie
pisze o tym, ze warto uswiadamiac, w _kazdej_
kulturze i _kazdym_ spoleczenstwie, podawac
_rozne_ rozwiazania jak radzic sobie z pewnymi
sprawami, a nie zabraniac, osmieszac, wyszydzac
czy potepiac.

Osobiscie nie mam nic przeciwko metodom naturalnym -
ba, szanuje bardzo profesora Fijalkowskiego, ktory
swego czasu przyczynil sie w Polsce do rozpropagowania
owych metod oraz innego, bardziej moze wlasnie
naturalnego patrzenia na sprawy fizjologii, ciazy i rozwoju
dzieci. Bardzo mi sie to wszystko podoba, ale niestety,
w przypadku wlasnie 'metody owulacyjnej', nie kazda
kobieta, w Polsce, Niemczech czy zwlaszcza w Zambii
jak juz pisalam, moze poddac sie takowym
obserwacjom na dodatek z prawie 100% skutecznoscia
unikajac przy tym ciazy. I nie ma przy tym
znaczenia, czy  zyje ona w zwiazku malzenskim, czy nie.

Dlatego zamiast szpikowac sie pigulkami antykoncepcyjnymi,
badz zakladac sobie jakies skomplikowane instrumenty,
badz bawic sie w ruletke i modlic o wstrzemiezliwosc,
prezerwatywa wydaje mi sie niezlym srodkiem nie tylko
zabezpieczajacym przed nie chcianym potomstwem, ale
i wszelkiego rodzaju chorobami.

Takie jest moje zdanie na ten temat. Koniec. Kropka.
Wyklad skonczylam :))

Zanim jednak znikne, krotki, przewrotny wiersz
Kofty. :)

SWIT                    Jonasz Kofta

Miliard piosenek o milosci
Nudzi, dosl/adza, ziewa