Magdalena Nawrocka wrote:

> Czy Murzynka z Zambii lub nawet Polka z zapadlej polskiej wioski
> kupi sobie taki mikroskop, kto za niego zaplaci, czy bedzie umiala
> sie nim poslugiwac, czy zna ona chociaz reguly cyklu owulacyjnego,
> zakladajac jeszcze, ze jest on regularny? itp...

Widze Magdo, ze nie mialas z tym do czynienia...
Mikroskop nie wymaga zadnej obslugi poza naniesieniem
na malenka szybke kropli sliny i poczekania, az zaschnie.
Rzut oka w okular i juz wiesz, czy dni plodne sie skonczyly,
odczekac dla bezpieczenstwa 3 dni i MOZNA !
Urzadzonko to kosztuje grosze i srednio inteligentna
osoba ma az za wysokie IQ na taka diagnoze.
Mozesz do tego dolozyc - dla zwiekszenia niezawodnosci -
metode termiczna (tu potrzebny tylko termometr !), sluzowa
i obserwacje najczesciej wystepujacego bolu jajnika podczas
uwalniania jajeczka. Wieksza gwarancje zapewni Ci tylko...
abstynencja calkowita.

> Jak "grzeszy", niech zdycha?!:-((((

Czy rownie gorliwie zadreczasz sie losem mordercy skazanego
na dozywocie ? Albo homoseksualisty, ktory na wlasne zyczenie
zarazil sie AIDS ? Ludzi wyposazono w rozum, ktory powinien
kierowac ich zachowaniami, czyz nie ?

> Tu nie chodzi o przyjemnosc, do diaska! Chodzi o ochrone zycia!!!

Czyjego zycia ? Nienarodzonego dziecka zabijanego spiralka albo innym
srodkiem wczesnoporonnym ?

Chyba chcesz zbawic swiat, Magdo !
A my mamy go czynic lepszym, szerzac zasady moralne zgodne
z wola Stworcy !

Odpowiedź listem elektroniczym