>   Andrzej Kmicic
>   Michal Wolodyjowski
>   Jacek Soplica
>   Stanislaw Wokulski
>   Cezary Pazura....pardon, Baryka
>   Pan Samochodzik
>   Tolek Banan
>   Tytus, Romek i A'Tomek

Bardzo swietna lista.  Bardzo lubialam czytac "Pana Samochodzika".
Chcialabym tylko dolaczyc do tego moje ulubione postacie.  Poniewaz
wyjechalismy z Polski kiedy ja bylam jeszcze nastolatka, moj poziom wiedzy
w literaturze polskiej tak zamarzl na poziomie nastolatki.  Wiec, kiedy
chodzi o ten temat, mam gusty bardzo takie dziecinne i sie czasami z nich
wstydze.  No ale, ja bardzo przepadam za ksiazkami Malgorzaty Musierowic.
Nie mam ich tak wiele, bo w Kanadzie bardzo trudno je znalesc.  Nie jestem
pewna czy Panstwo beda ja znac, ale ona bardzo ciekawie i bardzo czysto
pisze.  Wiec na liste dodaje:
wszystkie postacie z ksiazek Malgorzaty Musierowicz

Pozdrawiam dziecinnie....
Kinga

~~~
Absurdity, n.:
A statement or belief manifestly inconsistent with one's own opinion.
- Ambrose Bierce, "The Devil's Dictionary"
~~~

Odpowiedź listem elektroniczym