At 06:40 PM 1/14/99 +0900, you wrote:

  Wiec, kiedy
>chodzi o ten temat, mam gusty bardzo takie dziecinne i sie czasami z nich
>wstydze.  No ale, ja bardzo przepadam za ksiazkami Malgorzaty Musierowicz.
>Nie mam ich tak wiele, bo w Kanadzie bardzo trudno je znalesc.  Nie jestem
>pewna czy Panstwo beda ja znac, ale ona bardzo ciekawie i bardzo czysto
>pisze.  Wiec na liste dodaje:
>wszystkie postacie z ksiazek Malgorzaty Musierowicz
>
>Pozdrawiam dziecinnie....
>Kinga

Kinga, to wcale nie jest dziecinny gust. Malgorzata Musierowicz pisze
bardzo dobre ksiazki dla mlodziezy. Ja dostawalam te ksiazki dla moich
corek i sama je czytalam, bo one nie chcialy! Ostatnio do tego doszlo, ze
poprosilam kogos o przywiezienie nastepnej  z serii...doskonale wiedzac ze
to dla mnie a nie dla  nich. Moj maz tez je bardzo lubi!

Pozdrowienia mloda duchem Anna Niewiadomska

Odpowiedź listem elektroniczym