Pozdrawia Grzegorz Swiderski!
W poniedzialek, 12 kwietnia 1999 o godzinie 11:35 rano
Pani Magdalena Nawrocka napisala:

> Stu ludzi martwych czy zaginionych mniej czy wiecej, co za
> roznica? Czemu maja sluzyc te uscislenia? Albo jest morderca,
> albo nim nie jest. Wnerwiaja mnie okrutnie tacy "statystycy",
> szafujac lekuchno ludzkim zyciem. Czyims zyciem! Kazdy z tych
> zamordowanych czy zaginionych sie liczy. Kazdy jeden,
> poszczegolny, figurujacy w statystykach albo i przeoczony.
> Kazdy!

W takim razie prezydent Clinton tez powinien byc sadzony bo
przeciez w wyniku bombardowan Jugoslawii zgineli niewinni cywile
w tym nawet male dzieci. Czy uwaza Pani, ze Clinton powinien za
to byc sadzony za to? A jesli nie, to dlaczego?

Z powazaniem,
Grzegorz Swiderski,
[EMAIL PROTECTED]
http://www.ciemnogrod.net/Czworaki/grzes/