On  8 Apr 99 at 16:37, Andrzej Szymoszek wrote:

>     Zreszta ja sobie nie odmowie niemal erotycznej przyjemnosci
>   zacytowania poczatku wiersza, bo tak pieknie mowic do kobiety
>   to rzadko sie zdarza:
>
>   Pani pachnie jak tuberozy,
>   to nastraja i to podnieca,
>   a ja lubie zapach narkozy,
>   a najbardziej gdy jest kobieca.

    Czy ktos moze wie, jak pachna tuberozy? Odpowiedzi prywatnie
  lub na liste.

>     Mozecie mi nie uwierzyc, ale slucham teraz radia, i jak pisalem
>   o Grechucie, spiewal Grechuta (co prawda inna piosenke), teraz zas
>   chce podac przyklad z tworczosci Tadeusza Wozniaka i rozpoczal sie
>   jak raz jego slynny "Zegarmistrz Swiatla".

   A teraz Procol Harum, "Whiter Shade of Pale". To jak byloby
 z tym kolorem, na co on dziala. Ach, ja zawsze mam z kolorami
 problemy, pamietacie burgund?

>   chodzi o inna piosenke Wozniaka, a to o taka, gdzie spiewa:
>
>   Ide gryzac pomarancze,
>   ziemia pod nogami tanczy
>
>   i dalej:
>
>   Lubie spiewac, lubie tanczyc,
>   lubie zapach pomaranczy.

   Prawde mowiac to Wozniak spiewal: "BIEGNE gryzac pomarancze",
 czyli bardziej dynamicznie sie zachowal.

>     Teraz powinni zagrac Perfect. Ale nie, jest Sting i Russians.
>   If the Russians love their children too. How about the Serbs.
>   Co do Perfectu,  maja w repertuarze piosenke spolki Holdys muzyka-
>   Olewicz tekst, tytul "Nie patrz jak ja tancze", a fragmencik
>   sluze:
>
>     Nie patrz jak ja tancze
>     nie ukrywaj lez
>     oto pomarancze
>     tak je kochasz, prosze, jedz

    Tu znow sprostowanie: wiekszosc piosenek Perfectu jest autorstwa
  spolki Holdys-Olewicz, do tej jednak i muzyke i slowa
  napisal Zbigniew Holdys.

    A teraz P.H. skonczyli i mamy Toma Petty z zespolem Heartbreakers,
  piosenka nazywa sie Learning To Fly. U nas Sztuka Latania to
  moj ulubiony utwor grupy Lady Pank.  Nie ma tam jednak nic o
  kolorach. To znaczy: radio nazywa sie Kolor.

>       Andrzej Szymoszek

  A.S.

Odpowiedź listem elektroniczym