>Czy tylko mnie jednego irytuje groteskowa procedura przy wysylaniu poczty na
>liste?

>all
>
>Czy ktokolwiek moglby mnie oswiecic, jakie to "security reasons"?
>
>Jedyne co mi przygodzi do glowy, to potwierdzenie stabilnosci adresu
>nadawcy,
>ale jakie to ma znaczenie?
>
>Piotr

innym powodem jest falszowanie przez niektorych uczestnikow listy adresu
nadawcy - pan x-inski pisze list 'w imieniu' pana y-grek podpisujac go
cudzym imieniem i podrabiajac naglowek (wszystko oczywiscie bez wiedzy a
przyzwolenia pana y-grek). 'niby groteskowa' procedura to uniemozliwia.
lepsze to, niz falszywki.

lukasz

Odpowiedź listem elektroniczym