Pozdrawia Grzegorz Swiderski!
W niedziele, 09 maja 1999 o godzinie 1:52 rano
Pan Piotr Palacz napisal:

> Wydaje mi sie, ze robi Poan z blizej mi nieznanego osobnika
> idiote.

Ja robie? Ja tylko opisuje jak bylo.

> Jaki to problem posiasc nowa tozasmosc na sieci i i wten
> sposob dostawac sie na liste?

Zaden problem. Tozsamosc mozna rozmarzac w sieci i nie ma
zadnych srodkow technicznych ograniczajacych to. Niemniej tu
chodzi o podszywanie sie pod cudza tozsamosc (niezaleznie czy
prawdziwa czy fikcyjna). Koniecznosc potwierdzania listu
pozwala uniknac mozliwosci tego, ze na Poland-l wysle list ktos
nie zapisany na liste podszywajac sie pod jakiegos uczestnika
listy.

> Dla przykladu: skad Pan wie, ze ja nie jestem owym osobnikiem,
> ktory tak "bardzo" chcial sie zapisac (do Partii)?

A gdzie ja napisalem, ze to wiem?

Z powazaniem,
Grzegorz Swiderski,
[EMAIL PROTECTED]