On Sat, 8 May 1999, Piotr Palacz wrote:

> Wydaje mi sie, ze robi Poan z blizej mi nieznanego osobnika idiote.
> Jaki to problem posiasc nowa tozasmosc na sieci i i wten sposob
> dostawac sie na liste?

Problem zaden.
Ale przyznam sie, ze wole miec te pewnosc, ze zaden eu-geniusz nie bedzie
sie podpisywal moim nazwiskiem pod tym, co sam napisal

To nie chodzi tylko o wyslanie listu z cudzego adresu, to w koncu nie jest
az tak naganne jak udawanie, ze jakis list zostal wyslany (i ppodpisany
moim nazwiskiem!!!) przerz kogo innego

> Dla przykladu: skad Pan wie, ze ja nie jestem owym osobnikiem, ktory tak
> "bardzo" chcial sie zapisac (do Partii)?

To nie ma juz znaczenia - mozna sie zapisac pod kazdym nazwiskiem, ale nie
mozna sie podpisac jako kto inny.

> Piotr

Jak widac, w moim podpisie widnieje moje imie i nazwisko. (niekoniecznie
musi byc prawdziwe, choc jest), a nie np imie i nazwisko "Piotr Palacz"
(To wzialem jako przyklad, z naglowka listu na ktory odpowiadam)

--
Maciej Jakubowski
[EMAIL PROTECTED] http://krakwom.bci.krakow.pl/

Odpowiedź listem elektroniczym