On 13 May 99 at 22:24, Sliwka Prunka wrote:

> Moze byc i do pana. Co do  'napot' to pewnie mowa o malinach.

    Dzieki. Napot poprzedzony przez jo to po wegiersku dzien dobry,
  jak mi powiedzial jeden Wegier z Koszyc.

> Uwielbialam
> zbieranie malin.

    To moze byc niebezpieczne zajecie, zwlaszcza jak sie zbierze
  wiecej od siostry. Uwazajcie Wy tam w Krakowie. Tak w ogole to mamy
  rok Slowackiego, bo 150 lat temu umarl.

> Panie Andrzeju, najfajniejsze w komentarzach pana i pana Grzegorza jest to
> ze zadne zdanie nie tlumaczy zdania wyjsciowego 'Demokracja powoduje tylko
> wzrost totalizmu propagandy'  Jak ma pan ochote kontynuowac rozmowe to
> powtorze moj tok myslenia.

    Jestem troche zaklopotany, bo wprawdzie zdarzylo mi sie dyskutowac
  z Panem Grzegorzem, ale akurat nie na temat totalizmu propagandy,
  tylko troche obok. Moze mnie Pani z kims myli? Jesli zas chodzi
  o demokracje, to moje poglady na jej temat nie sa specjalnie zbiezne
  z Panagrzegorzowymi.

> Dlaczego zdanie uwazam za zestaw slow bez tresci.
> ( no i teraz to mi sie dostanie, ale uprzedzam ze zaraz po wypowiedzi
> spadam gdyz jutro ide wieczorem na Borysa Stana, a sobote i
> niedziele przesiedze na  konferencji)

    I jak tam Stan Borys? Dobrze zaspiewal?

> Dorzucilam ale troche z poslizgiem i powtorzylam to co pan juz powiedzial.
> Oficjalnie zwracam prawa autorskie.

    Nie przyznaje sie do takowych ;)

> 3. >  To do mnie ? Dziekuje bardzo ;) Przy okazji dowiedzielismy sie,
>

> Niech bedzie i do pana bo jest pan bardzo sympatyczny,

    Dziekuje, nawzajem. A wybaczy Pani dociekliwosc bardzo
  sympatycznemu czlowiekowi? Bo Pani napisala, ze ma czarny
  kolor skory. To mialo byc jako dojrzala Sliwka, czy jako
  Pani? Mnie sie skojarzylo z taka dziewczyna z filmu
  "Kochaj albo rzuc", co to byla "Pawlaczka".

> ale byla to odpowiedz
> na zagadke gdyz fragment byl z Mistrza i Malgorzaty Bulhakowa.

    No coz, czasem sobie pozartujemy.

> Pozdrawiam i ide spac!
>

> NA TE WIOSNE I CHWILE CZEKAL PRZEZ CALA ZIME
> CALA ZIME ZBIERAL PRZEKROJE
>
> Wiosna pierwsze litery z wiolonczeli i ze snow!
> Wiosna znow zielenieje znow sie kurzy z kocich lbow!

    Jak Pani chodzi na Stana Borysa, to nazwisko Krzysztof
  Klenczon tez Pani cos powie. A on spiewal tak:

  A ja lubie wszystkie cztery pory roku, bo
  kazda z nich
  wiosna, lato, jesien, zima przypomina mi
  ciebie

    Bardzo ladna piosenka.

> Rozmarzona Prunka

  Andrzej Szymoszek