Malgorzata Zajac:

[..]

> To nie poglad Rakowskiego jest przeze mnie zdemaskowany, tylko
> chlopcy Rakowskiego demaskuja niecny Watykan, ktory omotal juz
> wedlug nich Unie Europejska. Jestesmy zarzucani roznymi takimi
> demaskacjami. A to przez watazkow Leppera, ze to omotali Zydzi,
> a to przez posla Slomke, ze masoni, a to przez Sierakowska, ze
> to zachodni imperializm, a to przez posla Lopuszanskiego, ze mie-
> dzynarodowa finansjera, Fundusz Walutowy i NATO razem wziete,
> itd. itp.

O co wiec Papierzowi chodzi, jesli mowi:
   '... ze chrzescijanstwo musi  sie stac udzialem wszystkich ludzi'.

Bo nie jestem wyznania chrzecianskiego, i nie chce, ze sie to stanie
moim udzialem, jak wiec mam zrozumiec takie wypowiedzi. Oczywiscie
nie mysle o spisku, jak 'chlopcy' Rakowskiego i wszelkie proby
wmieszania Jana Pawla II w jakiekolwiek spiski sa smieszne i
bezpodstawne.

Uta

Odpowiedź listem elektroniczym