>Zaciekawiona tematem Prunka do Kasi :

>Pomylka. Kasia ma teraz sesje i nie ma czasu czytac np. gazety pana
>Rakowskiego. Za to ja mam juz wakacje, bo po tym jak niespodziewanie
>otrzymalam certyfikat dojrzalosci, jako olimpijczyk moge sobie wybrac
>studia jakie mi sie wymarza (byle nie humanistyczne) - bez egzaminu.
>
>A wiec, to ja pisalam o tej demaskacji, a nie Kasia ;-)
>
>To nie poglad Rakowskiego jest przeze mnie zdemaskowany, tylko
>chlopcy Rakowskiego demaskuja niecny Watykan, ktory omotal juz
>wedlug nich Unie Europejska. Jestesmy zarzucani roznymi takimi
> [...]

Nadal nie wiem co CIEBIE w tym zaskoczylo. A moze ci sie tak tylko napisalo?
Co do mnie uwazam ze Watykan dzieki posiadanemu majatkowi i ogromnemu
upolitycznieniu calkiem pasuje do roli ktora jest mu przypisywana nie tylko
przez 'demaskujacych sie wzajemnie' chlopcow Rakowskiego.

Prunka

Odpowiedź listem elektroniczym