>On Tue, 15 Jun 1999, Konrad M Lepecki wrote:

> Mam znajoma ktora tez jest 'positive'.
> Test wykrywa tzw. 'anti-bodies' ktore zostaly
> wstrzykniete podczas szczepien na rozne choroby.
> Niektorych szczepien w USA nie daja i dlatego, jezeli
> ktos mial w Polsce szczepionke, to tutaj moze im wyjsc
> 'positive'.   Ale wytlumaczyc to tumanowi lekarzowi nie sposob.
> pozdrawiam,
> Konrad
 Otoz dla jasnosci i sprostowania, podczas szczepien na rozne choroby nie
wsztrzykuje sie przeciwcial (tzw. 'anti-bodies') lecz niezywe lub
oslabione zarazki tychze chorob. Stymuluje to produkcje przeciwcial
dzieki ktorym organizm uzyskuje odpornosc na dana chorobe.
Z pozdrowieniami, Jacek Rzucidlo (tez lekarz, ale nie-ludzki)

Odpowiedź listem elektroniczym