Jestem z Wroclawia i na stale mieszkam w Kanadzie. Z jakiegos tam powodu
zazadano abym zrobila przeswietlenie na TB. Wynik? Dodatni. Moja pani doktor
powiedziala, ze to z powodu szczepionki przeciwko gruzlicy, co nie znaczy ze
na gruzlice jestem chora. Sprawa na tym sie skonczyla, a przeswietlenia nie
kazano mi zrobic. Co do 'reszty europy' nie wiem. Moze to i prawda. Nie ma
co sie obrazac. Nasz szczepili i dobrze. W Kanadzie nie szczepia i maja od
czasu do czasu galopujaca gruzlice, szczegolnie w szkolach gdzie zjezdzaja
sie ludzie ze wszystkich stron swiata.

Dodatnia Prunka

Odpowiedź listem elektroniczym