Male Zielone:

> a oto nasza:
>
> Gwiezdne Wojny I
> Gwiezdne Wojny II
> Gwiezdne Wojny III
> Gwiezdne Wojny IV
> ET
> Armagedon
> Park Jurajski
>

> Grtxy

Zlosliwi, gdyby byli bardziej czujni, zauwazyliby, ze Male Zielone
podaly tylko amerykanskie filmy. Natomiast czesto-gesto
wspominaly o tym, ze wspolnie z ziemskimi buduja Jurop. No to
co to za budowanie, jak sie popiera holyl~udska produkcje, a nie
rodzime jewropejskie filmy, jak np. "La soupe aux choux"?

> W celu przezwyciezenia problemu ciazenie oraz pozbycia sie pypcia na nosie
> zaleca sie przyspieszenie tempa prywatyzacji.

W celu przezwyciezenia problemu nie dostrzegania wartosci
europejskich oraz pozbycia sie pypcia na trabie zaleca sie
przyspieszenie tempa integracji.

Irek

Odpowiedź listem elektroniczym