On Tue, 29 Jun 1999, Irek Zablocki wrote:

> O! Ale sie Male Zielone powazne zrobily.

Zawsze takie byly. Na przyklad PanieWaldku zanim zniknal zwykl byl mawiac
(no powiedzmy, ze mawial; nam to przypominalo raczej eksplozje wulkanu),
ze stanowimy, cytat: 'powazne zagrozeniei dla zdrowia psychicznego',
koniec cytaty.

> Zaraz, zaraz Male Zielone... to Wy jestescie Zielone czy Polskie?
> Podwojne obywatelstwo czy jak?

My jestesmy jakie chcemy byc. A jak sie ma po dwie glowy, to i
papiery nie zaszkodzi miec zdublowane.

Tak Wam dobro "naszych
> dzielnych wojakow" na sercu lezy?

Cytowany powyzej PanieWaldku powiedzilby pewnie ( i niesprawiedliwie,
jak to on), ze zielone maja dosc pojemna definicje 'wlasnosci' i
'naszosci', ktora niekoniecznie zgadza sie z duchem wiekszosci kodeksow
karnych swiata. Falsz oczywiscie: my tutejszych wojakow traktujemy jak
'naszych' z czystej sympatii i troche z powodu, ze im wspolczujemy
posiadania takich komputerow dowodczych.

To niby my Polacy, nie tylko z
> NATO w sojuszu ale i z Zielonymi alianci? Od kiedy? A czego
> cholera o tym nikt nie pisal?

Tajemnica panstwowa.

> Jurop, to ja wiem. Ale, czy ja mam na przyszlosc smieszki
> wstawiac? O tak :-), zeby bylo jasne, ze ja sobie jaja robie?

Nie musi pan wstawiac, Wystarczy podejrzec , co robia kury kiedy
sobie zrobia jajo. Zas my zielone moglibysmy odwrocic powyzsze
o 180 stopni i zapytac sie, czy my tez musimy wstawiac. Ladnie by
ta nasza korespondencja wygladala:

W odpowiedzi na ;-) ;-0 :-8 etc, etc... powiadamy <-: + :-} (mamy po
dwa smaileja na osobnika) i tak da kapo. Ciekawe jakby to roszyfrowali
spece od Eszelonu?

> Panie Irek idzie teraz zrozpaczony i do zywego dotkniety
> posadzeniem o przywlaszczenie wartosci intelektualnych,

A intelektualnych, intelektualych... Any doubts?
No i niech pan tylko tak nie rozapacza, bo jeszcze pan sobie
co zrobi. Na przyklad zniknie jak PW.

A znikac to trzeba umiec, o taaaaaakkkkkkkkkkk...........

Grtxy

W celu przezwyciezenia problemu Mutual Sense of Humour Disorder (MUSEHUDI)
oraz pozbycia sie pypcia na nosie zaleca sie przyspieszenie tempa
prywatyzacji.

Odpowiedź listem elektroniczym