Male Zielone:

> My jestesmy jakie chcemy byc. A jak sie ma po dwie glowy, to i
> papiery nie zaszkodzi miec zdublowane.

To bardzo praktyczne miec dwie glowy. Znam takich co jedna
glowe maja a ja czasem mam wrazenie, ze tylko pol a papiery tez
maja podwojne. A jak gebe otworza, to tez pol na pol. I ciagle sie
pytaja: "Jak to jest po polsku...?" Jakby sie w Hanowerze urodzili
a nie w Krapkowicach. Podczas gdy w Hanowerze to najczystsza
niemiecka mowa mowia a nie "taka~ szpracha~.

> Tak Wam dobro "naszych
>
> Cytowany powyzej PanieWaldku powiedzilby pewnie ( i niesprawiedliwie,
> jak to on), ze zielone maja dosc pojemna definicje 'wlasnosci' i
> 'naszosci', ktora niekoniecznie zgadza sie z duchem wiekszosci kodeksow
> karnych swiata. Falsz oczywiscie: my tutejszych wojakow traktujemy jak
> 'naszych' z czystej sympatii i troche z powodu, ze im wspolczujemy
> posiadania takich komputerow dowodczych.

Male Zielone - ja jestem wzruszony, ja sie chyba poplacze. Ja juz
dawno zauwazylem, ze jak Wy piszecie to wszystko  t a k i e
p o l s k i e. Wiecie, Male Zielone, ja mam troche rodziny wsrod
wojakow - dlatego mnie tak bierze.

> To niby my Polacy, nie tylko z
>
> Tajemnica panstwowa.

Wszystko jasne! Ja wparawdzie baaardzo ciekawski jestem ale
pro publico bono wole nie wiedziec.

> Nie musi pan wstawiac, Wystarczy podejrzec , co robia kury kiedy
> sobie zrobia jajo. Zas my zielone moglibysmy odwrocic powyzsze
> o 180 stopni i zapytac sie, czy my tez musimy wstawiac. Ladnie by
> ta nasza korespondencja wygladala:
>
> W odpowiedzi na ;-) ;-0 :-8 etc, etc... powiadamy <-: + :-} (mamy po
> dwa smaileja na osobnika) i tak da kapo. Ciekawe jakby to roszyfrowali
> spece od Eszelonu?

Kury robia dziwne miny przy robieniu jaja i wydaja odglosy -
pamietam, bo w kurniku widzialem. Innym razem jedna kura
drugiej kurze zrobila jajo i dziobnela robaka. Widzialem tez, jak
kogut kurze...ale nie napisze, bo dzieci czytaja.
A tych specach od Eszelonu to innej okazji.

> A intelektualnych, intelektualych... Any doubts?
> No i niech pan tylko tak nie rozapacza, bo jeszcze pan sobie
> co zrobi. Na przyklad zniknie jak PW.

Mnie jest z powodu znikniecia PW przykro bo nie mialem
przyjemnosci. PW jakos tak zniknal a ja sie pojawilem. A zrobic to
sobie drinka zrobie ale nie po szymoszkowemu.

> A znikac to trzeba umiec, o taaaaaakkkkkkkkkkk...........

Ach, Male Zielone, ja ogladalem statek kosmiczny Voyager i
poprzednie modele i na mnie takie znikniecia wrazenia nie robia.
Moze na innych ziemskich?

> Grtxy
>

> W celu przezwyciezenia problemu Mutual Sense of Humour Disorder (MUSEHUDI)
> oraz pozbycia sie pypcia na nosie zaleca sie przyspieszenie tempa
> prywatyzacji.

Odpowiedź listem elektroniczym