> Wilhelmie, mam szczera nadzieje, ze masz tu na mysli political
> correctness, a nie personal computers. Bo takich zyczen nie moglabym
> przyjac ;-)
>
> A jesli chodzi o odpornosc psychiczna, to chyba oboje dajemy sobie jakos
> rade. Czego i wszystkim innym zycze.

Piszac PC Pan Wilhelm mial moim zdaniem na mysli Portland Cement co jest
nazwa poplitycznie poprawna dla tzw "betonow" ktorym i ja zycze politycznej
smierci.  Nie mial chyba na mysli smierci Peace Corps co byloby sprzeczne z
polityczna poprawnoscia.  Natomiast dlaczego wspomnial o
Nationaldemokratische Partei Deutschlands, to juz nie wiem.:-))
Na drugi raz to PZPR, Panie Wilhelmie (Prosze Zeby Pan Rozjasnil), ale tym
razem to jeszcze nie ma potrzeby.
> Marzena
AS

Odpowiedź listem elektroniczym