Pawel Krymarys <[EMAIL PROTECTED]> napisal:

> Nareszcie ktos sie z sensem odezwal. Prosze mi powiedziec jakaz to jest
> roznica czy na temat swiezosci zimnych nozek, zacmienia slonka, klonowania
> czy tez robot dachowych  wypowiada sie mezczyzna czy kobieta?
>
> Chociaz z temperamentu .. no coz jednak szuflada jest potrzebna kazdemu.
>
> Prunek Sliwek.

Bo nie lubie pisac na Ty, a nie znam rodzaju nijakiego od Pan.
Jesli to Pan, Panie Pawle to mieszka Pan w Lodzi, czyz nie?

Rozpoznaje Panski styl:
Znalezione na pl.misc.telefonia.gsm:

> Re: WinOpen - problemik
[...]
> Ludzie, poradzcie bo nie wiem co zrobic..
[...]
> Teraz juz wiem troche wiecej ale nadal niewiele.....

> Z gory Danke
([EMAIL PROTECTED])

Prosze bardzo.

P.S.
Mezczyzne od kobiety nie tak trudno rozroznic, nawet po tresci
tekstow.

Marcin Mankowski