Witam!
Pan Andrzej Szymoszek napisal:

>       Reakcje na projekt rzadowy ze strony chociazby takiej Polskiej
>     Unii Wlascicieli Nieruchomosci sa dokladnie takie jak
>     przewidywalem: swiete oburzenie, jak to tylko 50%, ustawe
>     beda chcieli od razu oddac do Trybunalu Konstytucyjnego
>     i przed sadami dochodzic takze zwrotu od panstwa, czyli
>     z kieszeni wszystkich podatnikow, pozytkow ktore
>     to panstwo odnioslo z tytulu przywlaszczenia sobie
>     np. kamienic. Ciekawe, jak oni to oblicza. Posluguja
>     sie w dodatku demagogia typu: "przeciez lasy mozna
>     od razu oddac", gdy tymczasem wiadomo, ze lasy
> [...]

Widze ze tak bardzo lubi Pan pisac ze juz sam na swoje listy raczy
Pan odpowiadac.  Lepszy zrobilby Pan pozytek zbierajac sily do jutrzejszej
relacji meczu.  A do tego logiki tam duzo nie potrzeba wiec moze nie
bedzie Pan szerzyl propagandy o ochronie srodowiska czy innech zielonych
bzdetach o ktore raczej sliwke prunke bym posadzal, z ktora to wszelka
wymiane zdan koncze poniewaz nie widze sensu kontynuowania rozmowy.

pozdrawiam
Konrad Lepecki

--
"Im bardziej chore panstwo, tym wiecej w nim praw."
Tacyt

:  Konrad Łepecki                               :
: [EMAIL PROTECTED]                        :
: Moja witryna zawiera artykuly                 :
: "Pro Fide Rege et Lege" z NCz!                :
: http://members.tripod.com/~tytus/Welcome.html :