>  A moze rozdzielimy ta zapalke na czworo ...
>
>  Czy chce mi Pan powiedziec, ze w USA czy Kanadzie istnieje
>  telewizja publiczna, na ktora wszyscy posiadajacy w domu
>  odbiornik sa zmuszani lozyc comiesieczne oplaty ?
>
>  Czy sugeruje Pan, ze w Ameryce szefami takiej (gdyby istniala)
>  telewizji mogliby byc szefowie sztabu wyborczego urzedujacego
>  prezydenta ?

Nie wiem jak jest w Stanach, ale w Kanadzie szefem CBC (Canadian
Broadcasting Corporation) czyli wlasnie telewizji publicznej jest czlowiek
mianowany przez rzad. Jak tylko zmienia sie partia rzadzaca, natychmiast
zmieniaja szefa telewizji. CBC jest placona z podatkow wszystkich
obywateli. A podatki sa wysokie i obowiazkowe.

>  Nie przesadzajmy z tymi porownaniami.

Nie ma co tam porownywac, jest inaczej co nie znaczy ze duzo lepiej

>  Mialam na mysli destabilizowanie sytuacji politycznej poprzez
>  poslugiwanie sie mediami publicznymi, ktore jest zmuszony
>  oplacac kazdy obywatel, do wzniecania niepokojow, siania zametu,
>  celem - powiedzmy - "rzucenia rzadu na kolana", jak sie niedawno
>  wyrazil pewien kolega pewnego urzedujacego pana prezydenta.
>
>  Problem slaniajacego sie na nogach dostojnika w takim miejscu
>  jak to mialo miejsce, to problem innej, powiedzialabym specyfi-
>  cznej natury. Nie biore powaznie sugestii, ze Panstwo tego nie
>  rozumiecie.
>

>Izabella

Niedobrze ze sie slanial, ale jeszcze gorzej pokazywac to calemu swiatu.
Wystarczy ze juz wszyscy smieje sie z Jelcyna. Chcemy byc w tej samej lidze?

Pozdrowienia Anna Niewiadomska

Odpowiedź listem elektroniczym