Maciej Jakubowski:

> Hmmm. Tez zajrzalem...
> Ale moje odczucia byly jednak zupelnie inne.
> To po prostu tylko strona z glupimi kawalami, dajacymi sie zaliczyc do
> grupy kawalow o blondynkach i milicjantach. I niczego wiecej w nich nie
> ma, a na pewno nie ma antysemityzmu. Roznie dobrze zamiast slowa "Zyd"
> mozna by wpisac tam np "Chinczyk", "cyklista", czy jakakolwiek inna nacje.
>
> Jakakolwiek inna ich (teraz) interpretacja - jest moim zdaniem glupota.

Dla mnie jest tylko jedna interpretacja, jesli czytam cos takiego:

"- Co pan ma przeciwko Zydom?
     - Cyklon B."

I interpretacja to jako antisemityzm jest glupota?
Lekcewazenie tego jest moze glupota..
Nie chodzi o stereotypach, jak moze w innych dowcipach, ale o
wysmiewania i obnizania historii.
Ale oburzenie moze bylo by wieksze, jesli robil by Howard Stern
taki dowcip o Polakach..

W Niemczech takie dowcipy mozna przed sadem interpretowac.
Mysle, ze jest to w Polsce podobnie.

Pozdrowienia
Uta

Odpowiedź listem elektroniczym