On  6 Oct 99 at 19:26, Anna Niewiadomska wrote:

> Ja tez zajrzalam i jednak nie, o ile kawaly typu Arab Zyd i Francuz( tu
> wstawic inna dowolna nacje) moze nie sa w najlepszym guscie ale do
> przyjecia to jednak  kawaly typu Zydzi i gaz sa po prostu ponizej godnosci
> czlowieka piszacego  i czytajacego.
>
> Pozdrowienia Anna Niewiadomska

   Oj, nie wiem, bo Pan Maciej chyba nieuwaznie czytal. To naprawde
  nie sa takie zwykle kawaly, co to by trzeba interpretowac, itp, itd.
  Ja sie w ogole zastanawiam nad czlowieczenstwem kogos, kto to
  wymysla, spisuje, opowiada, upublicznia. Z tych kregow musza
  brac sie ci, ktorzy morduja przy pomocy kijow baseballowych.
  Ten sam totalny nihilizm i agresja.

   Inna sprawa, ze jak ktos jedzie uczcic pamiec ofiar podobnych
  zbrodni, i sie przy tej okazji schlewa, to tez tak znowu
  daleko od tych kregow kulturowych nie jest.

  Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym