> Ciesze sie ze to Pan napisal, nie wezmie mi pan za zle ze do takiej
> dzialalnosci zalicze wybryki niejakiego o. Rydzyka i jego instytucji
zwanej
> RM zupelnie majacej tyle wspolnego z Maryja co dawne PZPR z robotnikami.
> Znane sa jego metody szerzenia tzw. milosci blizniego, jak rowniez dosc
> nieumiarkowane wplywy na opinie publiczna wyborcow, zwlaszcza jesli
> kandydaci sa dosc niewygodnymi dla widzimisia o. Rydzyka , o czym tez dosc
> dobitnie przekonala sie Pani Gronkiewicz-Waltz przed ostatnimi wyborami
> prezydenckimi.

Wlasciwie niewiem. Bardzo rzadko slucham Radia Maryja, wole Radio Plus. Z
drugiej strony jezeli legalnie istnieje cos takiego jak pisemko "NIE" pod
redakcja pewnego bylego Rzecznika Prasowego Rzadu, to powinno tez istniec
Radio Maryja. Ot tak, chocby dla rownowagi. ;-)

> "W Polsce Kosciol tez podlega panstwu i z pewnoscia nie stoi ponad
prawem,"

> Jesli zaliczyc RM takze do KK to mam tu pewne watpliwosci czy traktowana
> jest ona podobnie jak kazda instytucja czy przecietny obywatel, a nie
mysle
> tu tylko o przywilejach celnych.
> O toczacej sie obecnie sprawie przeciwko RM w prokuraturze bydgoskiej
mozna
> przeczytac pod:

Skoro toczy sie sprawa, wiec chyba z tym prawem wszystko w porzadku?

> MK

Michal Sulej
tel. (48) 0 501 937 307
[EMAIL PROTECTED]  http://www.ariadna.pl/psychologia