Kazde dziecko wie w Polsce, ze kapowal nawet swojego syna. Zreszta odrotnie
bylo rowniez. Dosyc duzo pisano w tym temacie. A czy akurat A.SZ.
nadaje(-al) sie pod sad lustracyjny, tego nie wiem. Czyzby z powodu jego
"wielkosci" pisarskiej i zaslug?
Jezeli tak, to chyba Michnik winien stanac rowniez(oprocz np. takiego Geberta).
W.G.