On 16 Dec 99 at 8:36, Uta Zablocki-Berlin wrote:

> Andrzej Szymoszek:
> /../
> /../
> A moze Barbara Kwiatkowska? Pozniej nazywala sie chyba
> Barbara Bach (w Niemczech). Ale ona juz nie zyje.
>
> Uta

   Modrzynska byla czarna? Kwiatkowska nie. I nie Barbara Bach,
 bo to zona Ringo Starra, jedna z dziewczyn 007. Barbara Lass.
 W jej przypadku zdecydowanie nie ten rezyser.

   Ale widze, ze cos towarzystwo zapomnialo o mojej trudnej
 zagadce. Film we Wroclawiu, stan wojenny, Miroslaw Baka,
 Lech Janerka. Rezyser ma na imie jak jeden z naszych dzielnych
 zgadywaczy, a na nazwisko jak znany dziennikarz, co prawda
 nie bylo go wsrod dziesiatki najlepszych, ale pojawil sie
 tam czlowiek, ktorego ten nasz jest zastepca. Tytul filmu
 jest czterowyrazowy, najdluzszy wyraz ma 4 litery, ale nie
 jest to TEN wyraz na 4 litery.

 Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym