Subject: Re: Niezwykla dziewczyna
Date: Thu, 16 Dec 1999 05:01:30 -0700
From: "aP.Sik" <[EMAIL PROTECTED]>
To: Discussion of Polish Culture list
<[EMAIL PROTECTED]>

Uta Zablocki-Berlin wrote:

> Andrzej Szymoszek:
> /../
> /../
> A moze Barbara Kwiatkowska? Pozniej nazywala sie chyba
> Barbara Bach (w Niemczech). Ale ona juz nie zyje.
>
> Uta

Nazywala sie Barbara Kwiatkowska - Lass.
Moze takze Bach, ale o tym nie wiem (a znalem ja osobiscie
i spotykalem w Monachium w latach sredniosiedemdziesiatych).
Zmarlo sie jej przedwczesnie w '95 roku na guza na mozgu (jesli
sie nie myle).
Byla kruczoczarna brunetka i miala najwieksze oczy na swiecie.
Ale nie slyszalem, by nazywano ja Ania lub Hania - Ewa owszem
(pozostalosc po jej pierwszym filmie, chyba z 57.58 roku pt.
Ewa chce spac z Ludwikiem Benoit i St. Mikulskim).Potem grala w "Pan
Anatol szuka miliona" z niezapomnianym Tadeuszem Fijewskim
no i w wielu, wielu innych ale napewno nie w "Pokoleniu",
ktore bylo nakrecone chyba w 1954 roku. ona miala wtedy
zaledwie 14 lat wiec to nie moze byc ona.
Nie pamietam, kto z kobiet (poza Hanna Skarzanka) gral w "Pokoleniu".
Byl to zdecydowanie mesko obsadzony film.
Chodzi mi po glowie nazwisko Modrzewska, Modrzylska albo cos
bliskiego - imienia nie pomne.

Pawel Sikorski

Odpowiedź listem elektroniczym