-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: JA <[EMAIL PROTECTED]>
An: [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]>
Datum: Freitag, 4. Februar 2000 10:15
Betreff: Re: Oswiadczenie UPR

>Ale UPR ma niestety duzo racji. Powiedzmy 95%. Trzeba
>byc wiernym pewnym niewzruszonym zasadom demokracji -
>to pierwsze. A po drugie - jeszcze starsza zasada -
>gdakac po zniesieniu jajka. To znaczy wogole zaczac
>mowic o sankcjach, jak sie Haider albo rzad Austrii wychyli.
>
>Jest jeszcze jeden aspekt tej sprawy: EU milczala, gdy
>w roznych krajach czlonkowskich zasiadali we wladzach
>komunisci, co nie mniejsze maja grzechy na sumieniu.
>
>Jacek A.

Tak moge zgodzic sie ze zasady demokracji powinny byc respektowane i EU nic
do tego jakie koalicje rzada w krajach czlonkowskich, dopoki nie ma zadnych
podstaw aby te uznac za sprzeczne z prawami czlowieka, ale nie moge
calkowicie sie zgodzic z ocena Haidera jako czlowieka wolnego rynku, to
bardziej populista ktory tez w swym programie wyborczym mial powiekszenia
opieki socjalnej dla rodzin z dziecmi, nie twierdze ze to takie zle , ale
po pierwsze chyba sprzeczne z wizjami prawicy UPR, a po drugie wcale tego
nie dotrzymal.

mk

Odpowiedź listem elektroniczym