On Fri, 4 Feb 2000, Uta Zablocki-Berlin wrote:

> /../
> /../
>
> Ciekawie, czy ci Panowie tez podziealaja opinie Haidera o
> Polakach?;)

A slyszala Pani na wlasne uszy co Pan Haider powiedzial o Polakach, czy
tez czytala pani gazetowe przekrety? Tak sie sklada, ze od dluzszego czasu
mieszkam w Austrii, wiec chyba wiem troche wiecej na ten temat.

> Pozdrowienia
> Uta

Z uszanowaniem
Grzegorz Rumatowski
--
"Some have brains, and some haven't" ("Winnie the Pooh" A.A. Milne)
Grzegorz Rumatowski ([EMAIL PROTECTED])

Odpowiedź listem elektroniczym