W sobote, 5 lutego 2000, Pani Uta Zablocki-Berlin napisala:

... (ciecie)

> Slyszalam w telewizji, a wiec nie _bezposrednio_;) Mowil sam
> Haider bez podrobionego glosu:-)
> A powiedzial n.p. cos takiego: 'Popatrzcie na takich jak Walesa,
> najpierw sa wielcy, a potem tlusci. To chyba duzo mowi o tym
> narodzie. Chcecie takich miec w Austrii?' To byl jeden przyklad..
> Ale do Niemcow zawsze z uszanowaniem sie zwracal:-))

Musze przyznac, ze tej wypowiedzi nie slyszalem.

Ja nie zaprzeczam bynajmniej, ze Pan Dr. Haider nas nie lubi. W
przeszlosci mowil rozne bzdury, ale od czasu kiedy rzadzi w Karyntii
(Kaertnen) sie troche pochamowal. Po drugie Pan Haider no nie cala FPOe.
Tam sa rowniez inni ludzie, madrzy, wywarzeni i mlodzi. To plus tej
partii. A moim zdaniem ta partia nie jest wcale radykalna, ani tez
prawicowa. Jest lekko w prawo od centrum, a jesli chodzi o interesy tzw
klasy robotniczej, to FPOe glosi nawet socjalizm.

Pozdrawiam
Grzegorz Rumatowski
--
"Some have brains, and some haven't" ("Winnie the Pooh" A.A. Milne)
Grzegorz Rumatowski ([EMAIL PROTECTED])

Odpowiedź listem elektroniczym