On Sun, 6 Feb 2000, JA wrote:

...(niepotrzebne wycieto)

> Jednym slowem wypisz wymaluj AWS!
>
> Jacek A.

Pudlo! Tu Pan nie trafil zupelnie. Chcialbym miec w .pl taka partie jak
FPOe, oczywiscie rowaniez z takim poparciem (obecnie dochdozi do 35%).

Pozdrawiam
G. Rumatowski
--
"Some have brains, and some haven't" ("Winnie the Pooh" A.A. Milne)
Grzegorz Rumatowski ([EMAIL PROTECTED])

Odpowiedź listem elektroniczym