> Wystapienie prof Bendera  potepila tez inna znaczaca grupa czytelnikow
> Gazety Wyborczej: Rada Naukowa Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego piszac
> (TP 7/2000):
>
> "Katolickie poleczenstwo ma prawo oczekiwac, iz profesor KUL nie bedzie
> traktowac jako partnera do dialogu osob ktore probuja dowodzic ze cyklon B
> stosowano w obozach jedynie w celach dezynfekcji".
>

> Dla mnie samo zestawienie Maryja/Ratajczak jest bluznierstwem.
>
> Michal Niewiadomski

    To jest tak: jak Pan Bog chce kogo pokarac, to mu rozum
  odbiera. Przyslowie, ktore tu bardzo pasuje, oraz w sytuacjach
  podobnych.

    Obserwujemy ostatnio w kregach prawicowych w Polsce cos w stylu
  "obrony Haidera". Niewazne, co typ o Polakach wygaduje i co
  w ogole wygaduje: "lewica laicka", "liberalowie" co maja
  wszedzie medialny monopol i kaza myslec w jedynie sluszny
  sposob, zaatakowali kogos "myslacego inaczej", no wiec
  trzeba go bronic. Mimo ze holduje swoistemu "pangermanizmowi",
  a co z tej koncepcji dla Polski wynika i co zreszta juz
  w historii wyniklo, wszyscy wiemy. Niektorzy zapomnieli?

    Ale co tam Haider, jak uparcie Bender z kumplami usiluje
  najwyrazniej rehabilitowac innego faceta na H. Jesli
  okropnosci Auschwitz to dzisiejszy wymysl propagandy
  zydowskiej, moralny nakaz "politycznej poprawnosci",
  to pewnie ten Hitler wcale taki zly nie byl- ot, popracowac
  kazal, a potem zdezynfekowal. Do tego to sie sprowadza.

    Mozna jakos od biedy zrozumiec posuniecia typu ryngraf
  dla Pinocheta- bylo daleko, nam przez niego wlos z glowy nie
  spadl, moga sobie pan Wolek z Kaminskim poteoretyzowac.
  Ale gdy mamy, ze tak powiem, obserwacje doswiadczalne
  na wlasnej skorze, to nie- na zlosc Zydom, lewicy laickiej,
  katolewicy, Michnikowi, Zycinskiemu itd bedziemy teraz
  Hitlera wybielac. Przeciez to jest jakis obled.

 Andrzej Szymoszek

Odpowiedź listem elektroniczym