Katarzyna Zajac wrote:

> Pan Jacek jest od lat pod przemoznym wplywem pani redaktor
> Paradowskiej z "Polityki", ktora ja uwazam za dziennikarke
> obdarzona takim, typowo babskim skazeniem polegajacym na tym,
> ze jak sobie cos ubzdura, to trzyma sie tego az do emerytury.;-)

Ach Boze, pani Kasienko, skad to pani wie??? I niech pani
zdradzi nam tajemnice co sobie pani Paradowska ubzdurala?

> Krotko mowiac, jedyna powazna wada Krzaklewskiego jest to,
> ze nie daje sie wodzic za nos autorytetom z Unii Wolnosci
> i stanowi wyrazista przeciwwage calego postkomunistycznego
> ukladu.

Postkomunistycznego lacznie z Unia Wolnosci - czy tak
to nalezy rozumiec?

> Dlatego potezna machina propagandowa Pod wodza Eugeniusza Smolara
> (Polskie Radio), Adama Michnika (GW) i naczelnego prezydenckiego
> propagandzisty Roberta Kwiatkowskiego (TVP) zwalcza go wszystkimi
> dostepnymi srodkami od roku 1996, to jest od chwili powstania AWS.

Mamy wiec spisek przeciw Maniusiowi - wszystko jasne!!!
No i jak wszystkie teorie spiskowe zwalnia nas od obowiazku
argumentowania.

> Ale w trakcie kampanii prezydenckiej to sie zmieni, kiedy Krzaklewski
> bezposrednio zwroci sie do wyborcow. Wtedy, mam nadzieje, socjotechnika
> specjalistow od inzynierii spolecznej odbije im sie czkawka.

Ja tez mam te nadzieje, lecz oslabione o tyle, ze Manius juz
do wyborcow robi oczko od dawna i jakos z mizernym rezultatem.
Nawet calego AWS nie zdolal przekonac.

> A wiec, Malgoska masz racje. Oczywiscie ze Krzaklewski.
>
> Katarzyna

Do nozek etc.

Jacek A.

Odpowiedź listem elektroniczym