przzekazuje na prosbe Magdy L. ktora ma klopoty z dostaniem sie na liste

Zwyciestwo Lisa Witalisa i Pana Kleksa

>http://www.gazeta.pl/Iso/Wyborcza/Tematy/750dwo.html

>LISTY
>
>Pan Kleks w Dmosinie
>
>Opisany przez "Gazete Wyborcza" przypadek kwestionowania
>(przez jakas, jak mniemam, minimalna czastke spolecznosci
>Dmosina k.  Glowna) propozycji patronatu Jana Brzechwy nad
>tamtejsza szkola jest nie tylko smutny, ale i zatrwazajacy.
>
>Wielkosc Autora animujacego swoim tworczym talentem
>swiadomosc kilku pokolen wielomilionowej dzieciarni jest
>poza wszelka dyskusja.  Odradzajace sie, podle - a nie
>waham sie uzyc i tego slowa - plugawe manifestacje postaw
> [...]

Przy okazji wszystkim zasiadajacym jutro do uczty pesachowej:

 Chag hapesach sameach i kaszer!

Magdalena

"Common sense is my sense; other people's sense,
 when it is different from mine, is little better than nonsense."

Charles Ammi Cutter, "Common Sense in Libraries"

Odpowiedź listem elektroniczym