Wszyscy juz przeczytali i obejrzeli ?
To swietnie, ja tez juz mialem przyjemnosc ten film zobaczyc :-)

Moje dziecko znalazlo w (kanadyjskiej) bibliotece publicznej
jakies wydanie ,,Pana Tadeusza''. W zwiazku z tym dwa pytania na
ktore nie znalezlismy odpowiedzi na oficjalnych stronach filmu
 http://www.pan-tadeusz.pl/
Czy do filmu robiono oddzielne tlumaczenie na angielski, jesli nie
to czy ktos moze wie, ktore (czyje) istniejace tlumaczenie uzyto ?
W tym wydaniu z biblioteki czasami nad litera ,,e'' jest kreska,
taka sama jak nad litera ,,o kreskowane'' - z czym sie to je ?