Andrzej Szymoszek:

>    Funkcjonuje stereotyp, ze najlepiej, najbezpieczniej, najzyczliwsi
>  ludzie sa w takich krajach jak Szwecja, Finlandia, Norwegia, Dania,
>  Holandia. Kraje te maja jednoczesnie opinie najbardziej
>  zlaicyzowanych. A nawet jak religia, to nie katolicyzm. Z kolei
>  Polska, Wlochy, Hiszpania, nie wspominajac o Brazylii, nie beda
>  cieszyc sie wysoka ocena "moralna". Co o tym sadzicie?*/

Ja sadze, ze zaraz sie posypie.

A wytlumacz mi Jedrus, taki fenomen: otoz najwieksi bandyci w
Niemczech to bez watpienia Albanczycy z Kosowa, mimo ze sa
np. mniej liczni niz inne grupy narodowosciowe. Czy to tez ma
zwiazek z religia?

>    Nie przesadzaj, czasem mozna przylozyc klapsa...

No coz, mialem wpasc z piwem ale moge tez Ci przylozyc.
Zaczne zbierac oferty o Twoich "przyjaciol".

>   A.

Odpowiedź listem elektroniczym