Greg Chodowiec wrote:

> Analizujac plod panskiej dziurawej logiki: o ile za dzialania
> zydowskiego (dowody prosze), sadystycznego komendanta obozu dla
> Polakow pochodzenia niemieckiego (volksdojczow?) odpowiada caly narod
> zydowski to dlaczego caly narod niemiecki - czy w tez panska matka w
> szczegolnosci - nie mialaby odpowiadac np. za winy niemieckiego
> komendanta Oswiecimia?
> Rzygac sie chce gdy tepy rasista uzywa meczarni zadanych bezprawnie
> jego matce z powodu pochodzenia by racjonalizowac wlasne rasistowskie
> fobie. Czy glupota posiada granice?
> Jak widac nie...

Mnie tez chce sie zygac, gdy czytam takich degeneratow moralnych jak
Chodowiec.

Kiedys gdzies napisalem: Urban powinien byl wisiec juz dawno temu. Za
propagande zla.

Pan malo odstaje od niego - metody te same.

Ja sie juz na pana temat wypowiedzialem z pare razy. Miedzy mna a panem
przyjazni nie bedzie na pewno. Bo i po co? Moge sie przyjaznic z tymi,
ktorzy sa cos warci. Rasizm i poslugiwanie sie klamstwem jest niestety
domena wielu Zydow (nie twierdze, ze wszystkich, wcale nie wszystkich). Na
podstawie moich wlasnych subiektywnych doswiadczen moge stwierdzic z calym
przekonaniem, ze Zydzi sa najwiekszymi rasistami jakich spotkalem. Pan mi
pasuje do tej najbardziej zdegenerowanej moralnie, niedouczonej grupy Zydow,
ktora gotowa uzyc wszelkich metod aby zwyciezyc. Pluje na pana - nie na pana
jako Zyda (lub zyda) lecz na pana jako czlowieka, bo zasluzyl pan sobie na
to swymi wysublimowanymi klamstwami i graniem z zyciem ludzkim.

zb.

Odpowiedź listem elektroniczym