On Wed, 24 May 2000, Wlodzimierz Holsztynski wrote:

> 24 maja 2000 14:30:42 -0400, Stefan Buchholz <[EMAIL PROTECTED]> uogolnia:

> Jakiz ogromny i ogromnie falszywy przeskok
> z jednej osoby na caly narod.  To tak jakby
> na podstawie Bra/zowiaka i Waniajewskiego
> oskarzac caly narod o szmalcowniczy, skrajnie
> nieuczciwy charakter i beznadziejnie niskie IQ.
> Co za haniebny nonsens.
>
>    Wlodzimierz Holsztynski

Alez, wlasnie to pan i panu podobni robicie  na
Polandelu. Uporczywie powtarzacie stereotypy typu
Polaka-szmalcownika, Polaka-brunatniaka, Polaka-
zakompleksionego rasisty itepe.
Czyz pan tego nie widzi?  Czy tylko udaje,
ze potepia tego typu propagande nienawisci
jednoczesnie ja uprawiajac?

Ekstremisci tucza sie nawzajem swoja nienawiscia.

ASM

Odpowiedź listem elektroniczym