Witam,

>       Nie wszystkich znam od strony pogladow, wyksztalcenia
>       oraz orientacji seksualnych.

> Jest pan nowy, wiec wyjasniam.  Przy tak w oczy bijacym
> pana zainteresowaniu orientacjami seksualnymi uczestnikow,
> powinien pan sie zapisac na inna grupe, chyba na cos w rodzaju
> alt.sex.orientacje,

Jak specjalnie Pan niezauwazyl "orientacje seksualne" podalem na ostatnim
miejscu co wskazuje dla osoby inteligientnej, ze nie jest to dla mnie
najwazniejsza sprawa. Goszczac kiedys w Ciemnogrodzie mialem mozliwosc
przekonac sie, ze nawet orientacje seksualne piszacych moga byc wazne
podczas wielu dyskusji. Homoseksualisci np. sa bardzo uparci w swoich czesto
watpliwych racjach , szybko sie obrazaja, czesto pod koniec bluzgaja itd.

> Poland-L nie jest z zalozenia ani lista rasistowska
> (wiec niepotrzebnie pan frymarczyl ciepieniami
> wlasnej matki dla taniego efekciku antysemickiego)

I znowu klania sie inteligencja (nie wyksztalcenie). Moj przyklad powinno
sie odebrac jako groteskowa historie pierwszych mowiaca o pierwszych
powojennych "wspolnych" imprezach kulturalnych (i nie tylko)
polsko-niemieckich. A, ze "sponsorem" byl ktos z zewnatrz w dzisiejszych
czasach nikogo to juz nie dziwi.

> To prawda, ze w praktyce Witek Owoc nie raz cenzurowal,
> bez najmniejszego racjonalnego powodu, tych, ktorzy
> rasizm nazywaja po imieniu, tym nie mniej powtarzam,
> i Witek Owoc rad nie rad sie zgodzi, ze Poland-L
> z zalozenia ma sluzyc polskiej kulturze, a nie rasistowskim
> wypowiedziom.

Co by nie pisac dwa listy "zaginely" o czym pisalem.

> Buchholz, laskawie sprawdzic niedawne
> archiwum, zanim bedzie pan sie wypowiadal na tematy, o ktorych
> nie ma pan zielonego pojecia, jak na przyklad kneble na Poland-L.
> Prosze w sprawie knebli na Poland-L zwrocic sie do Witka.

Jeszcze raz powtarzam: kneblem jest i bedzie wszelkiego rodzaju cenzura a
takiej mozna zaliczac tajemnicze znikanie listow. Czy Pan za tym nadaza?

>     Wlodek
>
> PS. Panie Buchholtz, skad do pana taka schizofreniczna idea,
> ze pan jako Polak pochodzenia niemieckiego ma wieksze na P-L
> prawa niz Polak pochodzenia greckiego, slowianskiego,
> zydowskiego, rosyjskiego, hiszpanskiego, polskiego...?
> No skad?

Kto Panu powiedzial, ze ja mam jakies wieksze prawa. Jezeli juz to moze
troche wieksza odwage w pisaniu prawdy a to nie jest to samo. Obecne
negatywne dla Polski i Polakow wypowiedzi p.Kwasniewskiego wg. Pana kredo
nie powinno sie krytykowac ani nawet analizowac, gdyz narusza to swiete (dla
Pana) tabu.
Nie zauwaza Pan faktu, ze napietnowane przez Pana osoby nader czesto
poruszaja i inne sprawy dotyczace Polski i Polakow a tematy zydowskie sa
marginesem.
Jestem za pelna wolnoscia slowa i za dyskutowaniem nad aktualnymi sprawami
polskimi i jestem przeciwnikiem wszelkiego sterowania tematami. Jezeli grecy
beda najezdzac, obrazac, zniewalac Polske to bede z tym walczyl. To nie
znaczy, ze urodzilem sie antygrekiem. Czy Pan za tym wszystkim nadaza?????
Stefan Buchholz