On Mon, 12 Jun 2000 18:00:55 -0500, you wrote:

> [...]
>pracowicie przemilczany przez wiekszosc zydowskich historykow.
>Polski narod wystawil jedna z najliczniejszych proporcjonalnie
>do ludnosci, armii partyzanckich walczacych z hitlerowcami.
>Co nie zmienia faktu, ze bylo tez sporo kryminalistow
>wzbogacajacych sie na ludzkim nieszczesciu - Polakow, Zydow,
>Rosjan, Niemcow - kazdy narod ma takich, ale dla zaslepionego
>nienawiscia Holsztynskiego jest tylko jedna prawda - brunatna.
>
>Mdlo mi, ale coz, taka jest cena wolnosci slowa, nawet dla
>maniakow ziejacych nienawiscia do Polakow na polskiej liscie,

Drogi panie Mezynski, jako specjalista od siania nienawisci rasowej,
posiada Pan bez watpienia kwalifikacje niezbedne do fachowej oceny
publikacji "ziejacych nienawiscia". Niestety wydaje mi sie, ze
stawianie znaku rownosci pomiedzy zianiem czymkolwiek wobec panow
Borowiaka, Januszewskiego i Glowackiego a "nienawiscia do Polakow"
jest naprawde godne pozalowania. O ile w panskiej opini wymienieni
powyzej panowie sa przedstawicielami wszystkich Polakow lub nawet
stereotypowymi Polakami to wyglada na to, ze posiada Pan naprawde
karykaturalne wyobrazenia o mieszkancach Polski.
Prosze wiec Pana uprzejmie by powstrzymal sie Pan w przyszlosci, od
podobnie obrazliwych - wobec Polski i jej mieszkancow - porownan.

Usciski,
Greg Chodowiec

>Szalom,
>
>ASM