Pani Anna Niewiadomska napisala :
> [...]
> mianowicie kobiety nie mialy by miec praw wyborczych? Stanowimy polowe
> spoleczenstwa,  i jak donosza statystyki w Polsce przynajmniej, jestesmy
> lepiej wyksztalcone od mezczyzn. Wychowujemy tez przyszle pokolenia
> mezczyzn czy to jako matki czy to jako nauczycielki, to co zdaniem Pana  w
> naszym prawie do glosowania stanowi zagrozenie stanu zdrowia spolecznego?
> Czy uwaza tez pan ze nie powinnysmy byc wybierane do zadnych cial
> rzadzacych w panstwie?  To dopiero byloby kuriozalne wynaturzenie
> demokracji gdyby polowa obywateli panstwa nie miala glosu!

Pani Anno! Niestety wiekszasc glosujacych kobiet odajje swe glosy na
lepiej wygladajacego lub lepiej prezentujacego ssie w telewizji
polityka. Zadko kiedy kobieta w polityce kieruje sie logika. Wiekszosc
nawet nie zna programu partii, z ktorej dany wybierany przez nich
polityk sie wywodzi.

> Pozdrowienia Anna Niewiadomska

Pozdrawiam
Grzegorz Rumatowski
--
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours."
Grzegorz Rumatowski ([EMAIL PROTECTED])

Odpowiedź listem elektroniczym