Anna Niewiadomska:

> [...]
> mianowicie kobiety nie mialy by miec praw wyborczych? Stanowimy polowe
> spoleczenstwa,  i jak donosza statystyki w Polsce przynajmniej, jestesmy
> lepiej wyksztalcone od mezczyzn. Wychowujemy tez przyszle pokolenia
> mezczyzn czy to jako matki czy to jako nauczycielki, to co zdaniem Pana  w
> naszym prawie do glosowania stanowi zagrozenie stanu zdrowia spolecznego?
> Czy uwaza tez pan ze nie powinnysmy byc wybierane do zadnych cial
> rzadzacych w panstwie?  To dopiero byloby kuriozalne wynaturzenie
> demokracji gdyby polowa obywateli panstwa nie miala glosu!

A moze powinnismy byc wdzieczne, ze nam Pan Koziol powie nam to wprost. U Pana
Swiderskiego jest ten zamiar ukryty za odebrania rownorzednego glosowania w czasie
porodu i wychowania dzieci:-)
Mysle, ze za tym kryje sie zwyczajny strach. Statestycznie kobiety sa zdrwosze i zyja
dluzej. A wiec z natury juz lepiej przygotowane na zycie niz 'reszta';)
/../
> Pozdrowienia Anna Niewiadomska

Wzajemnie
Uta