On Tue, Jun 27, 2000 at 08:39:57AM +0200, Uta Zablocki-Berlin wrote :
> /../
>
> Ciekawie, czym sie kierowalby mezczyzna, jesli byloby wiecej kandytatow plci
>zenskiej do wyboru. Niech Pan nie probuje wmawiac nam, ze mezczyznie kieruja sie
>logika, kiedy chodzi o kobiety:-)

Pewnie ze nie, bo jak na razie w moim zyciu spotkalem 2 kobiety, ktore
sa jako tako logiczne (z zaznaczeniem: wedle mojej logiki). Mowie to calkiem
serio. Widocznie "logika" plci
pieknej odbiega od "logiki" mezczyzn bardzo. Prosze tego nie odbierac
negatywnie. Gdyby kobiety byly "logiczne" dla mnie, bylo by mi nudno.

> Ale powaznie: Na jakiej podstawie Pan twierdzi, ze _wiekszosc_ nie zna programu? Czy
>Pan naprawde mysli, ze wtedy n.p. Helmuth Kohl wygralby 4 razy wybory, skoro
>wiekszosc wyborcow jest kobietami?

Z doswiadzenia i wlasnych obserwacji (rowniez z rozmow z kobietami na
tematy polityczne) moge spokojnie wyciagnac taki wniosek.

Pozdrawiam
Grzegorz Rumatowski
--
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours."
Grzegorz Rumatowski ([EMAIL PROTECTED])

Odpowiedź listem elektroniczym