On Thu, 9 Nov 2000 08:09:09 +0100, Jacek Arkuszewski <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

>Trzeba, jak przy wszystkim, troche myslec!!! Strzalka wskazuje wyraznie.
>To kompletna bzdura , te protesty. Moze jednak nie bylo zlym pomyslem
>dopuscic Ruskich do kontrolowania wyborow?
>
>Jacek A.

Tak, przydaje sie myslec, moze nawet troche wiecej niz troche -- strzalka
wskazuje wyraznie, jesli sie wie na czym polegala pomylka.

Blankiet nie jest juz tak jednoznaczny jesli pomysli sie o tym, ze czytany
byl przez ludzi:

1) nie umiejacych czytac
2) glosujacych pierwszy raz
3) spieszacych sie
4) poddenerwowanych

i innych. Podeslalam wczoraj analize specjalisty od percepcji dokumentow, to
nie sa teoretyczne rozwazania, tacy ludzie zajmuja sie m.in. projektowaniem
interface'ow softwarowych tak, aby intuicyjnie mozna bylo pojac co i jak.

Kazdy wyborca przed glosowaniem dostaje spora broszurke z dokladnym
omowieniem wszystkich kandydatow, propozycji, oraz blankietow i procedury
glosowania -- w materialach rozeslanych do wyborcow w Palm Beach
County blankiet pokazany byl bez dziurek, tylko jako tabelka:

Here is an image of the sample ballot that was sent to voters in that
county.  Observe that it does not show how the holes are arranged:
  http://www.pbcelections.org/Sample%20Ballots/g1.jpg

Bush jako przyszly prezydent wykonuje posuniecia godne glowy panstwa:
najpierw obwieszcza sie zwyciezca czerpiac swa wiedze z tak wiarygodnych i
dokladnych zrodel jak CNN, teraz zas ni z tego ni z owego wzywa Gora do
ustapienia i kompletuje gabinet. Tylko czekam jak zarzadzi wzrost
temperatury na Antarktydzie, czemu nie ?

Mirka
ps. skonfudowana to ja bylam, i nadal jestem, faktem ze czlowiek typu Busha
dotarl tak wysoko.
==

Odpowiedź listem elektroniczym