Jacek Arkuszewski:

> Serdecznie dziekuje Uto za referencje dotyczace Illiga - tak naprawde, to
wiedzialem, ze sie
> odezwiesz :).

Nie moglam sie powstrzymac:-)..no i jego teoria naprawde jest ciekawa.

> Daeniken (mit a" i bez ck)

Oj kurcze blade, ten szwajcarski jezyk to jednak obcy dla nas Teutonow:-)
Sprawdzilam jeszcze (dla p. Glowackiego) w internecie i bylo 'ck'. Teraz
wygrzebalam moja jedyna (przysiegam! - stoi wsrod bajek Grimma:-) ksiazke D. i
rzeczywiscie: 'k'. Az mi glupio:-(

> jest z zawodu restauratorem. Moim zdaniem nie ma
> porownania miedzy Da"nikenem i Illigiem - ten ostatni, to moze mylacy sie, ale
jednak naukowiec.

Tez tak sadze. Jego podejscie jest bardziej naukowe. Aby Daenikowi udowdonic
bzdury, trzeba tylko jednego reportera, ktory jedzie jego sladem w Swiat:-)

> Illiga cenie najbardziej za pomysl; o ile mi wiadomo nikt przed nim nie wpadl
na to,
> by podwazyc paradygmat ciaglosci kalendarza!!!

Wlasnie. A kto zabroni rzucic jakas hypoteze w pole naukowa. Dobre pytania sa
czasami lepiej od zlej odpowiedzi.
Tu sa pare linki na jego ksiazki:
http://www.mantis-verlag.de/illig.html

> Jacek A.