Jaede Miloslavich wrote:

>Please help.  I have this error box that I can't eliminate:
>
>Unexpected error on "gctechgroup.com"
>Class=MAS, what=4, when=4, err=0

Launch PowerMail while pressing the command and option keys, and check
the "Temporary disable scheduled connections" and "purge outgoing queue"
checkboxes. Then Check the waiting messages in your out tray (they should
have been changed to draft) : one probably include an attachment that you
have deleted or moved.

Jérôme - PowerMail Engineering

   "PowerMail est le seul logiciel de mail que je connaisse qui soit aussi
    bien que Mail et Outlook réunis ET qui ne crée pas des clients captifs.
    Je suis étonné que personne sur MacGénération, où tout le monde semble
    défendre la liberté d'agir face au(x) monopole(s), n'ait mentionné que
    cette qualité-là est une nécessité qui devrait aller de soi."
  PowerMail user comment on www.macgeneration.com

         Download a demo version from www.ctmdev.com