Matur nuhun Mas Samudjo,

Saya hanya menarik sebuah benang merah secara lurus dari apa yang pernah
saya baca dari literature bukan mendengar dari dongeng" ...

(maaf saya sudah lupa buku dan penulisnya)

Waduh Mas Sam, jauh banget bahasannya sampai KDRT ...

Jimmy

www.friendster.com/okberto add by [EMAIL PROTECTED]

http://okberto.multiply.com

I honor the place in you where the Spirit of Truth of the entire
Universe resides. I honor the place in you, of Love, of Light, of Truth
and of Peace. I honor the place in you, where if you are in that place
in you, and I am in that place in me, there is no experience of
separation.

  _____