Weleh-weleh masih mbahas cerita masa lalu tho?
Aduh, wong kejayaan porto tinggal kenangan (sekarang porto hanyalah negara
sa' upil di eropah)
Kejayaan turki tinggal kenangan (sekarang turki lagi ribut pemilihan
presiden)
Kejayaan demak? waduh apalagi demak, sekarang lagi kele-kele kebanjiran...
Udah mikir Indonesia saja...
 Hallo Millister...
I am back...
DG