"Ryszard Ochudzki" <[EMAIL PROTECTED]>wrote:

> A to akurat trafne spostrzezenie. Jak ze uwazam leb pana Stanislawa za
> tegi chcialbym zobaczyc jego odpowiedz.
> Panie Stanislawie, w skali od 1 do 10 gdzie 10 to komunizm a 1 do czysta
> prawica, to jakby pan siebie okreslil?

Nie bawie sie w takie oceny i punktacje. Dla mnie jest wazne co robie dla
ludzi, a nie jak sie okreslam. Siebie umiejscawiam na prawicy, ale
rozumianej w sensie czysto potocznie w Polsce uzywanym, majac pelna
swiadomosc, ze nie jest to prawica w jej encyklopedycznym rozumieniu. Ale
jesli pan nadal komunizmowi 10 to ja jestem jak najdalej po przeciwnej
stronie, czyli 1.

> Panie Januszewski, czyzby zaczal pan glowkowac??? Jakie mechanizmy ma
> pan na mysli??
> Wbory wiekszosciowe to nie jest taki zly pomysl, tylko ze, tak jak
> powiedzieli w SLD, oni wezma 80% mandatow w takim ukladzie. I tak bedzie
> przez cztery lata conajmniej.

To raczej ordynacja proporcjonalna dzisiaj moze im tyle dac miejsc w
parlamencie.

AWS-owskich

> Nie, SLD, AWS i UW wystawia po jednym figurancie bo na tyle im rozumu
> wystarczy, zreszta w takim ukladzie nie bedzie AWS. Moze sie zdarzyc ze
> przyjedzie ktos z USA i podajac sie za prawicowca bedzie rozbijal glosy
> prawicowe.

;) ??

> Jasne, a i Bender sie dwa razy do Sejmu zalapal.

Polak,

> [...]
>
> Ale za to nie ma pan nic przeciwko popieraniu ideologii gloszonych przez
> znawcow "swietego seksu" jak to miejsce ma w przypadku ludzi od
> Dagoberta.
>
>   Czyli, Pana swiadectwo juz na zawsze pozostalo w
>
> A gdzie te archiwa? U pana?
>
>  Ja je takze sobie zachowalem bowiem mam zamiar kiedys

> Panie, kto pana na dzien dzisiejszy bierze powaznie? Przyleci jakis
> bonzo z Ameryki, machnie zielonymi, machnie archiwami, i pan Blaszczak
> wylatuje ze zwiazku.
> Panie, takie chwyty to moze byly na miejscu po zakonczeniu stanu

SB