> Jaki pan ma modem, ze tak bardzo te teksty panu utrudniaja zycie. Ja mam
> modem 56 kbps [to chyba standard] i takich problemow nie mam. Poza tym co
za

ja te? mam takowy

> sens pisac tekst, w ktorym nie wiadomo do kogo i na jaki tekst pan
> odpowiada. Najwyrazniej stwarza pan sztuczny problem. uwazam, ze ponizszy
> panski tekst jest takim wlasnie zbednym na tej liscie i zapychajacym
serwer.

naprawdj???? , wedlug mnie jezeli wycinamy tekst listu na ktory odpowiadal
poprzednik to powinno byc to przyjete za norme , a nie wysylanie odpowiedzi
w ktorej zaznaczone sa srednio trzy ( a czasami wiecej ) listy wstecz
K.E.R.M.I.T.: Kinetic Electronic Replicant Manufactured for Infiltration
and Troubleshooting

Odpowiedź listem elektroniczym